Wanita Muat Naik Video Lelaki Mirip Shuk Dekat Bilik Hotel, Ini Respon Isteri Shuk

Isteri kepada pelawak dan pengacara Shuk Sahar iaitu Rossa.Sera menerusi entri di Instastory tampil memberikan respon berhubung beberapa video yang dimuat naik dan did4kwa iras seperti suaminya oleh seorang wanita di laman Instagram.

Foto: Rossa.Sera

Ujar Rossa, sekarang orang ramai sudah pastinya tahu ‘mengapa’ suaminya bertahan selama ini dan pada masa yang sama, dia meluahkan rasa kec3wa terhadap wanita tersebut yang seolah-olah membuka a1b sendiri.

Alhamdulillah akhirnya sekarang orang tahu dah kan kenapa Shuk bertahan? Video lama-lama yang disimpan lama, masa main sama-sama semua. Sebab tu aku bertahan jaga nama baik kamu, akhirnya kamu juga yang buka. Duit apa tu? Duit sewa kereta Honda ke? Bayar duit hotel uols ke? Kata semalam terima kasih cinta untuk segalanya.

Menerusi Instastory yang dimuat naik oleh wanita tersebut, menjelaskan ramai pihak yang memintanya untuk mem4dam video tersebut yang memaparkan seorang lelaki yang hanya memakai tuala dan dipercayai berada di dalam sebuah bilik di hotel.

Pada masa yang sama, dia turut memuat naik beberapa perbualan mesej yang did4kwa dihantar oleh pelawak tersebut dan pelawak itu memintanya supaya menerima keluarganya dengan sebaik mungkin. Tidak berakhir di situ, lelaki itu juga memintanya untuk melupakan dend4mnya selama ini dan memperbetulkan keadaan seperti sedia kala.

Orang sal4hkan aku kata aku terhegeh? Kata aku macam-macam. kejap bunvh diri lah, kejap turun balcony jam 3 pagi. Aku penat dah. Sebab aku selalu kena bl4me sedangkan sana u please u.

Dear ****, kejap tau. Sebab **** pernah sebut sump4h cer4i tal4k 3 dalam text. Ni tengah dapatkan balik text tu. Jangan happy sangat my lady. Am so t1red.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : OHBULAN

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment