“Orang Kaya Suka Membazlr..” – Ryzal Benam Kek Dekat Muka Maryam Netlzen Perasan Sesuatu

Siapa tidak kenal dengan pasangan personaliti media sosial terkenal iaitu Maryam dan Ryzal Ibrahim atau lebih dikenali dengan nama Duriankimchi. Pernah terpalit dengan k0ntr0versi dan sering menjadi tumpuan makcik bawang di media sosial.

Dia nak sangat kita bagi, Terbaru, perkongsian Ryzal di Instagram (IG) mengundang perhatian ramai setelah memuat naik sebuah video yang memaparkan muka Maryam dibenamkan ke dalam sebiji kek.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ryzal Ibrahim (@ryzalibrhm)

Dalam rakaman itu, Maryam menginginkan krim kek dicalit di bahagian hidungnya namun Ryzal secara tiba-tiba menolak kek lalu membenamkan muka.

Tindakan itu telah menarik warganet untuk meninggalkan pesanan agar lebih berhati-hati dengan lilin kerana khuatlr akan tercvcuk mata.

Bazlr Kek, Sementara itu dalam hantaran Maryam yang dikongsikan di akaun miliknya turut menerima pelbagai komen daripada pengikut.

Ada segelintir yang menganggap tindakan itu telah menyebabkan berlaku pembazlran makanan dan perkara itu tidak wajar terutama bagi umat Islam.

Namun, ada peminat yang faham dengan cara Ryzal dan Maryam bergurau senda dalam hubungan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : ohbulan   via isu viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment