“Lambat Atau Cepat, Yang Penting Percaya Pada Proses,” – Sherry Alhadad ‘Update’ Figura Terkini

Hos Sherry Alhadad berkongsi figura terkininya di Instagram yang nyata mencvri perhatian wargamaya.

Memuat naik foto dulu dan kini dengan berlatar belakangkan gim, penampilan pengacara program Big Stage di samping Aliff Satar ini dilihat kian susut.

Menurut Sherry, apa yang penting ialah percaya pada proses dan cintailah diri sendiri.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh SherryAlhadad (@sherry_alhadad)

“Kanan ke kiri ke tetap jadi pujaan hati. Senyum tetap sama, dalam hati tetap ada bunga. Lambat atau cepat, yang penting percaya pada proses. Be yourselft, love yourself. BAMMM.

“Thank you @slimmewhite_hq sebab percaya pada Sherry. Setiap pagi dan malam sentiasa ada di sini. Sebelum sarapan dan sebelum tidur. Kenalah minum 5ml Jus SW Max.

“Kalau nak menang motor dan iphone serta kelas fit bersama @sharifah_sakinah kenalah pergi ke IG @slimmewhite_hq,” tulisnya pada ruangan komen.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh SherryAlhadad (@sherry_alhadad)

Sehingga kini, hantaran tersebut sudah pun menerima lebih 45,000 tanda suka bersama-sama dengan reaksi pelbagai yang ditinggalkan wargamaya.

Sherry pada Januari lalu menerusi media menjelaskan, dia setakat ini tidak terfikir untuk melakukan bariatrik atau mem0tong usus sebagai jalan pintas menurunkan berat badan.

Dia sebaliknya dia percaya dengan ‘jalan jauh’ untuk kurus. Namun, itu tidak bermakna dia mengata atau menghakimi mana-mana pihak, tetapi sekadar pendapat peribadi.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: MH

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment