“Dah Dapat Restu Nadia..” – Tul4r Isu Tauke Jambu Kahwin Lagi, Akhirnya Terjawab..

Sedia maklum, beberapa hari yang lalu tul4r di platform media sosial berkenaan dengan video yang memperlihatkan pelawak Tauke Jambu berpakaian serba putih disamping seorang wanita yang turut berbusana putih seolah-olah baru selesai bernikah.

Ramai netizen yang membuat spekvlasi bahawa Tauke dan wanita yang dipercayai bernama Shu itu telah bernikah memandangkan kedua-dua mereka bergambar di hadapan masjid.

Walau bagaimanapun, tiada sebarang jawapan mahupun penjelasan dari kedua-dua pihak dan perkara itu telah menjadi tanda tanya kepada netizen tentang rumah tangga pelawak itu bersama isterinya, Nadia Mohd Affendi.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Yang Mendapat Hidayah (@taukejambu2)

Akhirnya terjawab apabila Tauke dan Shu tampil membuat penjelasan menerusi temu bual bersama mStar berkata memang benar beliau berada di  majlis pernikahan itu dan apa yang dilakukan telah mendapat restu isterinya, Nadia.

Dalam pada itu, dia juga berkata tidak mempunyai sebarang niat untuk merahsiakan hal ini, namun tidak berasa selesa untuk bercerita memandangkan sudah beberapa kali berkahwin tetapi disebakan desakan ramai pihak, Tauke akur membuat penjelasan.

Tauke Jambu bernikah

Tambahan lagi, wanita yang dikenali sebagai Shu itu juga memberitahu bahawa dia sama sekali tidak mempunyai sebarang masalah dengan perkahwinan ini memandangkan hubungannya bersama isteri pertama baik-baik saja.

Apabila ditanya mengenai penerimaan Nadia tentang perkahwinan ini, pelawak itu berkata isterinya meredai majlis tersebut dan sangat beruntung mempunyai isteri sebaik itu.

Sekadar info, sebelum ini tul4r beberapa video di TikTok yang mend4kwa Tauke Jambu telah bernikah dengan wanita bersama Shu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: mstar

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment