Telatah Comel Ameera Khan Dan Ibu Raih Perhatian Ramai Lagi

Personaliti media sosial, Ameera Khan atau turut dikenali dengan panggilan Little Miss Khan (LMK) sering sahaja mencvri tumpuan umum dengan gelagatnya di media sosial. Mana tidaknya, selain gayanya dalam berfesyen mendapat perhatian, kecantikan Ameera Khan juga selalu dipuji oleh ramai.

Terbaharu adik kepada usahawan dan selebriti popular, Neelofa itu sekali lagi menjadi tumpuan dan kali ini menerusi akaun atas nama, noorkartini66 memaparkan gelagat dia bersama ibu, Datin Noor Kartini.

Perkongsian yang menunjukkan Ameera Khan bersama ibu tersebut bagaimanapun dengan pantas mendapat bermacam-macam reaksi di aplikasi, TikTok apabila mereka berdua sempat mengikuti trend video TikTok yang telah menjadi perhatian terdahulu.

Datin Noor Kartini dilihat cuba makan tangan anak perempuannya itu dan menggunakan sound yang rasanya sudah tidak asing lagi bagi pengguna aplikasi TikTok.

Walaupun begitu, hantaran terbabit membuatkan Ameera Khan menjadi perbualan hangat diruangan komen disamping dia juga menerima ribuan tanda suka oleh warganet.

Video

Ini kerana, Ameera Khan yang dilihat turut tercuit hati dengan gelagat ibunya itu mengundang kecantikannya menerima pujian ramai apabila dia tersenyum gembira dalam video yang dikongsikan tersebut.

Sebelum ini dia pernah meraih perhatian semasa ingin menyuap makanan kepada Jebat Jayden kerana gelak besarnya yang sangat kelakar.

Video

“Cantiknyaaa LMK”

“Ameera be like apa apa la mama”

“Cantik sangat LMK ni… satu family semua cantik2”

“Comey je Ameera”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : HCL    via sinar viral press

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment