Tenang Dengar PU Riz Bacakan Zikir, Neelofa Terkejvt Bayi Menend4ng Masa Live

Walaupun tidak membuat pengumuman terbuka, berita mengenai kehamilan Neelofa bukan lagi sebuah rahsia di kalangan peminat. Bahkan tempoh lalu, dia pernah membuat video unboxing baju-baju bayi. Dengan saiz perut yang semakin besar dan sarat, nampaknya hari untuk selebriti ini melahirkan bayi sulung sudah semakin menghampiri.

 

Hulurkan tangan ingat nak apa…Rupanya nak salam suami

Sejak beberapa hari kebelakangan ini juga, gelagatnya bersama Pu Riz yang membuat video live berunsurkan dakwah serta keagamaan sering muncul di ruangan media sosial khususnya TikTok. Namun tanpa sengaja, ada pula beberapa hal lucu terjadi ketika mereka sedang berinteraksi dengan ribuan penonton.

Video:

>@ainunumirah___MasyaAllah 🥰 #neelofa #puriz #harisismail #neelofafans #fyp #foryou♬ bunyi asal – ainunumirah – ainunumirah

Bayi tendang mesti suka dengar suara bapak dia

Pun begitu, yang paling menarik perhatian apabila bekas pengacara ‘MeleTOP’ itu tiba-tiba terkejut apabila bayinya aktif menend4ng. Ia berlaku tepat ketika suaminya sedang mengalunkan bacaaan kalimah suci zikrullah. Terlihat beberapa kali Neelofa telah memejamkan mata seolah-olah menahan keadaan yang sedang berlaku dalam kandungannya.

Tendangan yang membahagiakan…Semoga jadi anak soleh & solehah

Video:

@ainunumirah___Cutee 😂 #neelofa #puriz #harisismail #neelofafans #fyp #foryou♬ bunyi asal – ainunumirah – ainunumirah>

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen merasa agak terhibur selain mengaminkan doa yang ditulis pemilik video berkenaan iaitu ainunumirah. Selain itu, mereka juga menyifatkan tend4ng ini adalah sejenis refleksi yang sangat membahagiakan bagi seorang ibu.

Komen Netizen:

Sumber : TikTok ainunumirah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : https://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment