Terp4ksa Berhenti Sekolah, G4dis Viral Suara Mirip Nike Ardilla Jadi Burvan TV

Baru-baru ini sempat tular beberapa rakaman seorang gadis yang dikatakan mempunyai suara hampir 99% mirip sekali dengan penyanyi Indonesia terkenal, Allahyarhamah Nike Ardilla. Video remaja yang berusia 19 tahun tersebut sudah mendapat lebih 7 juta views di aplikasi TikTok.

Barangkali ada yang di sini mahu hulurkan tangan ubah nasib Reza

Susulan berita viral itu, Reza yang tinggal di Sulawesi Selatan telah mendapat perhatian daripada selebriti terkenal iaitu Melly Goeslow. Penyanyi berkenaan sempat memuat naik satu posting di Instagram miliknya meminta sokongan daripada orang ramai untuk bantu merubah nasib gadis berkenaan.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Melly Goeslaw (@melly_goeslaw)

Tak ada peluang untuk habiskan sekolah…Sebak bila ditanya jika ingin kembali belajar

Setelah itu, Reza telah pun dijemput beberapa stesyen TV ke Jakarta untuk ditemubual. Menerusi rancangan ‘Brownis’ di Trans TV, gadis tersebut sempat membuat pengacara sebak apabila menceritakan kisahnya yang tidak berpeluang untuk menghabiskan sekolah kerana kurang mampu. Dia yang merupakan anak kedua daripada 3 beradik itu mengalirkan air mata ketika ditanya jika mahu kembali semula menimba ilmu.

@indrafathir123 Reza # pagi” Ambyar # @ressa1310 ♬ suara asli – Indra ale fathir


Aura bintangnya dah mula keluar…Ini yang orang kata kalau rezeki tak salah alamat

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terharu melihat kejayaan gadis berkenaan yang bermula dari bawah. Bukan itu sahaja, ramai sekali mengakui mungkin ini boleh dijadikan rezeki buatnya untuk mengubah nasib keluarga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  https://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment