Tokram Akhirnya Ded4h Kenapa Ani Dan Shidee Terp4ksa Tinggalkan Pentas GV8

SEDAR dengan kesiIapan yang dilakukan, penyanyi Shidee sudah menjangka dirinya terslngkir pada peringkat separuh akhir Gegar Vaganza musim kelapan (GV8).

Shidee atau nama sebenarnya Rashid Abdul Wahab, 63, berkata, dia tidak dapat menghayati lirik dalam masa singkat sekaligus g4gal memberikan persembahan terbaik pada konsert yang berlangsung malam Ahad.

Juri tetap Gegar Vaganza 8 (GV8), Datuk Ramli MS menyifatkan kedua-dua bintang yang terslngkir pada konsert separuh akhir malam tadi dipersetujui sebulat suara oleh barisan juri.

Jelas Ramli atau lebih popular dengan panggilan Tok Ram, Shidee dan Ani Maiyuni tidak melaksanakan tugasan (lagu) yang diberi dengan sebaik mungkin.

Sepertimana semua lihat, markah kedua-dua mereka (Shidee & Ani Maiyuni) merupakan paling rendah. Shidee memang sudah dijangka, manakala nyanyian Ani kedua-dua lagu tidak begitu bagus. Lagu slow dan fast macam berlenggang.

“Juri sebulat suara dan kalau tengok pengiraan markah pun agak sepadan dengan persembahan mereka. Executi0n persembahan mereka juga tidak begitu bagus,” ulas Ramli.

Shidee yang menyanyikan lagu Sedetik Lebih (Anuar Zain) dan Kerna Dia (Yassin Sulaiman) ga.gal menempatkan diri ke pentas final minggu hadapan apabila memperoleh markah terendah 58.3%.

Manakala, Ani Maiyuni pula hanya memperoleh markah sebanyak 61%, menjadi peserta yang turut mengikut jejak langkah Shidee tersingk.ir pada minggu separuh akhir.

Persembahan bertenaga Ani menerusi lagu Let Get Loud (Jennifer Lopez) dan Sumpah (Aina Abdul) maIangnya ga.gal menambat hati juri untuk melangkah ke pentas akhir.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Gempak

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment