Usahawan Tayang Duit Cash Berkepuk-Kepuk, Sekali LHDN Tinggal Satu Komen Yang Bakal Buat Dia Terkedu

Sejak kebelakangan ini, makin kerap golongan usah4wan memuat naik video sedang mengira wang hasil jualan per niagaan mereka dalam kuantiti yang banyak.

Baru-baru ini, menjadi per hatian pengguna media s0sial apabila tular sebuah rakaman yang memapar kan pasangan usahawan sedang memasuk kan sejumlah wang dengan nilai RM1.45 juta ke dalam beg.

Menerusi perkongsian @farhanazahra91 di TlkT0k yang juga pengasas produk kec4ntikan, dia memaklum kan dengan tindakan memuat naik video sambil menunjukkan wang yang banyak mampu menarik per hatian pengguna lain.

Tunjuk duit la baru ‘FYP’,” katanya.

Lebih menarik perhatian apabila admin Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) turut meninggal kan komen pada video tersebut seolah-olah memberi kata-kata memerli.

Banyak duit itu, ada panggil kami tak,” tulisnya.

Sementara itu, rata-rata orang ramai merasa kurang senang dengan tindakan mereka apabila di katakan riak dan segelintir pengguna mempertikaikan sama ada wang tersebut disalur kan untuk membantu orang lain atau tidak.

“Duit yang kita ada sekarang ini belum tentu kekal milik kita, moga pasangan ini lakukan sedekah juga untuk lebih berkat, bukan tayang duit semata-mata,” kata seorang peng guna.

Sehubungan itu, usahawan yang di kenali dengan panggilan Cik Na itu, membalas semula komen pengguna tersebut serta menunjukkan sebuah video lain memaparkan situasinya bersama beberapa pegawai sedang berbincang mengenai bantuan yang ingin disalurkan.

“Tengok video ini, kalau Cik Na tunjuk kata riak, bila tak tunjuk macam-macam andaian orang pada Cik Na,” tulisnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

SUMBER: K! ONLINE   

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment