“Macam Anak Minah Salleh…” Wajah Kacuk4n Anak Eira Syazira & Azad Jadi Perhatian Ramai

Sebut sahaja nama pasangan pelakon, Azad Jasmin dan Eira Syazira, pasti terbayangkan gelagat anak sulung mereka, Amarra Sofea Rose yang sering membuatkan wargamaya terhibur.

Bukan hanya bijak bertutur pelbagai bahasa bahkan video gaya lincahnya menari seperti penari terlatih sering muncul menghiburkan pengikutnya di Instagram ibunya.

Namun kelibat anak kedua dan ketiga pasangan ini jarang-jarang muncul di Instagram ibu dan ayahnya. Melewati Instagram Eira, video yang menampakkan kemunculan anak keduanya itu ternyata amat menarik perhatian wargamaya.

Si comel Ameisya Leanne Rose yang baru berusia lima tahun itu memiliki seraut wajah yang cukup comel. Malah wargamaya turut mengatakan wajah anak kedua pasangan ini seperti anak kacuk4n.

“Macam anak Minah Salleh,”begitu kata wargamaya.

Berbanding kakaknya, Ammara, Ameisya Leanne Rose dilihat memiliki raut wajah persis ayahnya. Bukan hanya wajah minah salleh, bahkan wargamaya turut menyatakan raut wajahnya seperti model dan selebriti dari Bollywood.

Ameisya Leanne Rose atau mesra dipanggil Rose dilahirkan pada 31 Disember 2016. Tidak hanya Ameisya, bahkan Ammara dan Suri Ratu turut memiliki wajah unik dan cantik, gabungan wajah ibu dan ayahnya.

Semoga si comel Ameisya Leanne Rose juga dua anak dara Pak Azad dan Eira, Amarra Sofea Rose dan Suri Ratu membesar menjadi anak yang sihat, bijak malah membahagiakan ibu dan ayahnya.

Azad dan Eira berkahwin pada 16 september 2011 telah dikurniaka 3 cahaya mata perempuan iaitu Amarra Sofea Rose ,Ameisya Leann Rose dan Suri Ratu.

Sumber : https://www.majalahpama.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  https://transformasi.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment