Wanita Kelantan jadi pilihan hati Caprice, tapi songkok dia jadi perhatian

KUALA LUMPUR: Penyanyi rap, Caprice dikhabarkan sudah menamatkan zaman bujang dengan seorang wanita berasal dari Kelantan.

Gambar perkahwinan Caprice, 33, dengan wanita yang dikenali sebagai Farra Inalis yang berusia 26 tahun itu dikongsi anggota kumpulan DeFam, Azira Shafinaz di Instagram Story.

Kosmo Online melaporkan, pasangan Caprice merupakan ibu tunggal yang telah dikenali kira-kira 10 tahun lalu.

Pembantu peribadi Caprice yang dikenali sebagai Aiman, bagaimanapun tidak dapat mengesahkan kesahihan berita berkenaan namun lebih rela membiarkan agar perkara itu dijawab sendiri oleh pelantun lagu Lenglui itu.

“Saya tidak boleh nak sahkan betul atau tidak. Tapi kalau orang kongsi gambar dia (berkahwin), sarung cincin, maksudnya, memang betullah dia dah kahwin.

“Apa yang saya tahu Caprice telah berkenalan dengan wanita itu sejak 10 tahun. Saya sendiri tak dimaklumkan tentang pernikahannya kerana sekarang saya berada di Langkawi. Saya dapat tahu dia berkahwin sekitar pukul 5 petang hari ini.

“Dia (isteri Caprice) baik orangnya dan dia berasal dari Kelantan. Apa-apa maklumat lanjut, akan datang dari bibir Caprice sendiri nanti,” katanya seperti dilaporkan Kosmo Online.

Dalam pada itu, netizan menegur cara caprice memakai songkok kerana kelihatan senget

“Siapa ajar dia pakai songkok mcm tu”

Selain video perkahwinan, Caprice turut memuat naik video mereka memilih cincin kahwin sebelum ini. Menerusi posting tersebut, Caprice dilihat tidak memuat naik sebarang kapsyen mahupun memberikan penjelasan.

Janda anak satu

Menerusi pemerhatian pihak Ohbulan! di Instagram Farra, wanita tersebut dipercayai seorang ibu tunggal yang mempunyai seorang anak perempuan. Di ruangan komen, rata-rata peminat mendoakan yang terbaik buat Caprice dan Farra. Mereka juga berharap hubungan pasangan ini kekal hingga ke akhir hayat.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  http://trendingsangat.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment