Yaya Jawab Persoalan Netizen Kenapa Tak Boleh BersaIin Secara Normal

Disangka budak kecil atau pelajar sekolah rendah, kisah wanita berusia 27 tahun bernama Syakila Norazma Amira pernah tular awal tahun ini kerana mempunyai tubuh yang sangat genlt.

Berkahwin dengan lelaki yang tinggi lampai, kisah cinta dan perkahwinan mereka berdua menjadi perhatian penuh selain menjadi simbolik keikhlasan menerima pasangan seadanya.

Pada Ogos lalu juga, Puan Yaya ada berkongsikan berita sedang h4mil anak sulung mereka selama 11 minggu.

Kini dia sedang menunggu hari untuk menyambut kelahiran bayi comelnya. Jelasnya, dia terpaksa bers4lin awal kerana saiz bayi terlalu besar.

Video:

Komen Netizen:

“Nanti kena pant4ng betul-betul ya Yaya. Bers4lin 0perate ni tak sama dengan bers4lin n0rmal ya. Saya dah 3 kali 0perate. tuhan je tahu macam mana siks4nya..”

“Takpe dik.. akak doakan semoga semuanya selamat ye..”

Di mata saya dia sempurna – Azri

Seorang pekerja kilang dari Kampung Machang, Ajil di sini membuktikan keikhlasan hati dan keluhuran cintanya apabila mene­rima wanita kerd1l berketinggian 118 sentimeter sebagai isteri.

Muhammad Azri Zaidi, 19, yang bertemu jodoh menerusi permainan video online, PUBG selamat disatukan dengan gadis pilihan hatinya, Syakila Norazma­ Amira Zuharsema, 27, dari Kampung Pengkalan Aj4l, Ajil di Pejabat Agama Daerah Hulu Terengganu pada 18 Mac lalu.

Muhammad Azri berkata, keperibadian dan keyakinan diri yang dimiliki isterinya itu membuatkan hatinya terpaut untuk menyunting wanita berkenaan menjadi permaisuri hidupnya.

Katanya, dia tidak pernah melihat saiz fizikal sebagai satu kekur4ngan.

“Kami sama-sama bermain PUBG pada Ramadan tahun lalu sebelum bertukar-tukar nombor telefon dan kemudiannya sering­ berhubung melalui aplikasi Whats­App. Lama-kelamaan terbit rasa sayang dalam hati.

“Tidak sangka apabila kami menyatakan hasrat untuk ‘ber­satu’ kepada keluarga masing-masing, semuanya menyokong dan merestui hubungan ini.

“Walaupun mengetahui dia (Syakila) tidak seperti wanita lain namun di mata saya, dia tetap sempurna, kami melengkapkan kekurangan masing-masing. Suara-­suara sinis tidak saya ambil kisah kerana yang lebih pen­ting kami berdua bahagia,” kata­nya di rumah mereka di Kampung Machang di sini semalam.

Sementara itu, Syakila Nor­azma Amira berkata, dia dapat rasai keikhlasan cinta suaminya itu yang tidak pernah maIu atau meng3jek keadaan fizikalnya.

Ujarnya, ia menggambarkan kemat4ngan Muhammad Azri meskipun berusia lebih muda daripadanya.

Syakila Norazma Amira yang merupakan anak sulung dari­pada tiga beradik berkata, meskipun diselubungi perasaan t4kut untuk berjumpa dengan keluarga suami buat pertama kali, namun dia kuatkan semangat serta percaya dengan kekuatan cinta mereka berdua.

“Suami banyak yakinkan saya tentang keluarganya dan syukur mereka bukan sahaja baik, malah dapat menerima saya seadanya tanpa pernah melihat fizikal saya sebagai kekur4ngan. Keluarga saya juga terbuka terima suami walaupun masih muda.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber  : TikTok Yaya Mekcekk/Metro    via info kini

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment