Tahniah Zulin Aziz, Sah jadi Isteri Kepada Farhan Pagi ini. Rupanya Suami Zulin Bukan Calang2

Ditanya mengenai Farhan yang berjaya memenangi hatinya sehingga terbuka hati untuk memilih lelaki itu sebagai teman sehidup semati, bekas penyampai radio Suria FM, percaya Farhan mampu membimbingnya ke jalan yang diredhai.

Zulin Aziz Kongsi Momen Indah Foto Pra-Perkahwinannya

Setelah hampir sebulan mengikat tali pertunangan, bintang versatil Zulin Aziz berkongsi beberapa keping foto pra-perkahwinan bersama tunang tersayang, Farhan Norzaini. Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz telal memuat naik foto penuh makna itu menerusi Instagram miliknya.

Dengan menulis tanda pagar #countindays di ruangan kapsyen, tidak dinafikan pelakon berusia berusia 33 tahun ini sedang menghitung hari menanti saat diijabkabulkan.
Mereka dijangka ini bakal disatukan sebagai suami isteri pada 20 Februari depan.

Melihat di ruangan komen, rata-rata rakan selebriti dan peminat meluahkan rasa teruja setelah melihat perkongsian pelakon drama bersiri PenjaraJanji ini.

Pada masa sama, peminat turut mendoakan agar segala urusan bintang jelita ini dipermudahkan dan berjalan dengan lancar.

“Moga dipermudahkan segalanya,” titip seorang netlzen.

“Ahh tak zabarrr nye nak tgok korang kawen,” tulis seorang
wargamaya. “Cantiknya. Serasi bersama ….,” puji peminat.
“Tak sabarnya nk tgk korang kawin,” Iuah lagi seorang peminat.

Terdahulu, Zulin telah mengikat tali pertunangan bersama Farhan pada 28 Januari lalu.

Majlis pertunangan itu diadakan secara tertutup dan sederhana di kediaman abang kepada bintang berkenaan di Segambut Dalam, Kuala Lumpur.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : MH    via isu viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment